Înfiinţată în Spania în 1971, firma de cofetărie Fini a devenit un lider global în producția de dulciuri și suplimente de vitamine. Producătorul și-a unificat recent afacerea la nivel mondial sub un nou brand corporativ, Fini Company. Această integrare a reunit grupul Fini Golosinas, liderul spaniol pe segmentul de bomboane și dulciuri, Fini Guloseimas, o fabrică importantă din Brazilia, și Dr.Good, prima linie completă de suplimente de vitamine pentru copii și adulți, comercializată în prezent în Americi. Rebranding-ul unește poziționarea corporativă globală a doi jucători majori din Spania și Brazilia și servește drept catalizator pentru creșterea afacerilor globale și extinderea mărcilor comerciale. Compania Fini deservește acum peste 100 de țări, lansează peste 50 de noi referințe în fiecare an și are o echipă de peste 3.500 de angajați. Creșterea rapidă a afacerii Fini din ultimii ani a depășit capacitatea rețelei existente a comp...