Campania de promovare pe mail - prin email marketing

  • Postat în Arte
  • la 28-03-2015 08:35
  • 310 vizualizări
Campania de promovarea pe mail este o foarte buna metoda de a lansa un produs nou. Pentru ca o campanie de promovare pe mail sa functioneze, cel care o initiaza trebuie sa isi aleaga foarte bine publicul tinta. Cu un public tinta definit este mai usor sa te pozitionezi in piata, iar afacerea va avea o pozitie bine definita. Pentru o foarte buna targetareeste nevoie sa tineti cont de urmatorii pasi:

  1. Verificarea propriei baze de date este primul pas in alegerea publicului tinta atunci cand incepe o noua campanie. Este foarte posibil ca in aceasta baza de date sa existe deja clienti interesati de noul produs, iar aceste persoane sunt primele carora sa li te adresezi. Totodata, este posibil ca din verificarea bazei de date sa reiasa un anumit stereotip de clienti, care iti genereaza un venit mai mare. Lor li te poti adresa exact pe nisa pe care doresc si pe care au mai incercat-o.
  2. Concurenta este un alt loc unde te-ai putea uita dupa potentiali clienti in campania de promovarea pe mail. Este foarte posibil sa gasesti o nisa pe care concurentii nu au ales-o si de care poti profita. Este de evitat sa mergi pe acelasi public tinta.
  3. Analizarea propriilor produse este un “must-do”. Prezinta foarte bine ceea ce vinzi si scoate in fata beneficiile pe care le au clientii. Din aceste beneficii, cel mai adesea reiese imaginea companiei. Astfel, o campanie cu multe beneficii poate crea imaginea unei companii serioase si de incredere.
  4. Stabileste foarte bine criteriile demografice. O buna sortare in functie de diferiti factori poate atrage atentia asupra produselor tale. Astfel, in functie de varsta, locatie, sex, venituri, nivelul educatiei, statutul familial sau ocupatie se poate sorta foarte bine publicul tinta. Pentru o mai buna acuratete, se poate tine cont si de personalitate, comportament, valori, pasiuni sau mod de viata. Pot fi vazute aici si mai multe avantaje (si cost per click) ale unei campanii de email marketing si promovare prin email

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente