Care sunt preferintele romanilor in materie de casti audio si accesorii auto

  • Postat în IT
  • la 05-12-2017 20:52
  • de Mihai V
  • 546 vizualizări

Tellur, singurul brand 100% romanesc de pe piata de accesorii telecom si entertainment, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 25% in valoare si 33% in volum in cursul anului 2017 (11 luni) in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2016, propulsat de cererea mare din piata pe cateva segmente cheie.

Astfel, vedeta vanzarilor in 2017 a fost setul de casti in-ear Bluetooth Pluto , pentru birou si sport, cu sunet foarte clar si sistem magnetic de prindere, introduse in octombrie, cu un foarte mare success de vanzari.

Pe locul doi se claseaza un produs existent in portofoliul Tellur de aproape trei ani dar care a revenit spectaculos odata cu anularea taxei de inmatriculare auto, care a impulsionat inmatricularile de autoturisme rulate in Romania. Este vorba de Modulatorul FM, care permite conectarea unui memory stick cu muzica la player-ul automobilului prin intermediul prizei de 12V – perfect pentru automobilele cu radio-CD fara mufa USB. Cu peste 30.000 de unitati