Conținutul de calitate și starea de bine în contextul revoluției Print-ului

Să citim și altceva

Revoluția Print-ului prinde contur

De îndată ce am trecut dincolo de granițele autoimpuse – în afara cărților, site-urilor, blogurilor de marketing și tehnologie, m-am trezit că există o mișcare silențioasă și constantă de susținere a Print-ului.

Digitalizarea informației a dus deja la apariția unor probleme legate de stresul informațional perceput de noi, fie că vorbim de o anxietate cauzată de imposibilitatea de a consuma tot ce se produce, fie de teama generată de riscul pierderii unei informații prețioase pentru noi (FOMO).

Desigur, suprasaturarea cu informații nu se aplică tuturor.

Sunt niște meserii mai predispuse ca altele.

De exemplu, marketingul digital presupune un consum foarte mare de informații într-un ritm foarte alert, pe când în vânzări, eficiența unui om nu scade prin lipsa aportului constant de informații.

Moderarea consumului informațional la...