Marja EBITDA este cu 32% mai mare față de T1/2023 și mai mare decât cea bugetată.
Vânzările Grupului au crescut cu 20% în T1/2024 vs T1/2023 și sunt cu 19% peste buget.
Volumele s-au majorat cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările în afara României au crescut cu 32% și reprezintă 17% din cifra de afaceri consolidată în T1/2024.
Rezultatele primului trimestru reflectă și activitatea Palplast Moldova.
„În acest trimestru s-au aliniat planetele. Am crescut cifra de afaceri, am crescut EBITDA, am crescut exportul și plățile față de buget. Achiziția Palplast se dovedește un succes răsunător pentru că au crescut vânzările cu aproape 50%. Toate testele pe care le-am făcut cu clienții fabricii de folii stretch au fost reușite, ceea ce ne face încrezători că vom deveni liderul pieței din România. Strategia de creștere pe care am impleme...