Cumpărăturile anului 2030 -Mall-ul hibrid și zece lucruri cu care ne vom obișnui în următorul deceniu, conform Ericsson ConsumerLab

O experiență hibridă digital-real va deveni noul normal al ”mersului la cumpărături” în următorii zece ani Magazinul va fi un spațiu de experiențe expansive, conectate și interacțiuni sociale, totul mai aproape de casă decât acum Ochelari de realitate augmentată (AR) sau virtuală (VR) utilizați în interior sau exterior, costume cu feedback fizic și mănuși care redau tactilitatea ar putea fi parte din „echipamentul” cumpărătorilor în 2030

Spațiul comercial va deveni un mix între tehnologie, conectivitate și amenajări reale pentru a extinde experiența de retail – cel puțin aceasta este așteptarea publicului consumator, conform concluziilor din cea mai recentă ediție a raportului Ten Hot Consumer Trends, realizat de Ericsson (NASDAQ: ERIC).

Ediția din decembrie 2021 (a 11-a ediție) a raportului analizează opiniile utilizatorilor de noi tehnologii (early adopters) și estimările acestora pentru anul 2030, precum și...