Eroare senzor cutie de viteza „00573 – G269 (Steering Torque Sensor)”

  • Postat în Fapt divers
  • la 09-11-2018 16:59
  • 340 vizualizări
Eroare senzor cutie de viteza „00573 – G269 (Steering Torque Sensor)”
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Sasestie

In urma unui schimb aparent normal al capetelor de bara, pivoti, reglaj unghiuri si alte cateva piese minore legatate de cele de mai sus, imi apare aprins in bord martorul de servodirectie cu eroarea 00573 steering torque sensor g269 implausible signal.

Mecanicul unde am efectuat reparatiile imi reseteaza codul de eroare si imi zice ca probabil s-a intamplat ceva la acel senzor, pur si simplu intamplator, neavand legatura cu ce a reparat el.

Revin si ii spun sa verifice macar mufa de la caseta de directie, ca cine stie, poate au atins baietii ceva pe acolo si e doar o chestiune de reintrodus mufa. Dupa aplicare spray pe ea martorul inca ramane aprins in bord.

Solutia service-ului este ca acel senzor se mai strica si ca ar trebui schimbata caseta de directie daca vreau ca acel martor sa dispara din bord. Riscul ar fi ca in orice moment sa raman fara servodirectie din cate am inteles, daca ar fi intr-adevar acel senzor din caseta de directie defect.

Da, senzorul respectiv se afla in caseta de directie, nu exista senzor pentru a fi inlocuit, singura varianta fiind schimbarea cu totul a casetei de directie.

Alte pareri ale altor mecanici este sa verific traseul cablurilor de la caseta de directie, sa vad daca nu sunt intrerupte sau altceva. Aceasta ar fi ultima masura inainte de schimbarea casetei de directie. Inca nu am efectuat verificarea, dar revin dupa ce o voi verifica. O caseta de directie noua costa undeva la peste 2400 lei, in functie de marca, una second hand costa de la 700 lei pana la 1300 lei, iar reconditionarea (care nu este prea indifcata din cate am inteles) spre 700-800 lei.

Eroare o pot sterge dar apare imediat ce iau contactul si il pun inapoi. Servodirectia functioneaza bine, la fel ca si inainte sa para martorul. Nici nu mi-a taiat servo in mers.

A mai fost cineva in aceeasi situatie cu masina? Si daca da, a gasit vreo rezolvare in afara de schimbarea casetei de directie cu totul?

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente