De exemplu, cineva vrea sa slabeasca.
Avatar: Alina, varsta 30-40 de ani
Vrea sa slabeasca
Fantezie irationala: Vrea sa imbrace blugii pe care ii
avea in liceu pentru ca vrea sa atraga tipul de barbati pe care ii
atragea atunci.
Frica: daca nu slabeste, sotul o va parasi
va fi singura si oamenii o vor judeca
Oamenii nu o vor implica in diferite activitati pentru ca este
grasa
Dorinte:
Dupa ce imbraca blugii (care sunt cu cateva numere mai mici) si se
plimba pe strada, toata lumea o va admira, chiar si Brad Pitt va fi
atras de ea.
Trebuie sa te gandesti la exemple specifice,
targhetate.
Trebuie sa indentifici elementele produsului tau care se
potrivesc cu dorintele si fricile clientului.
Care este cea mai mare dorinta egoista pe care clientul
tau o are si care ii va impinge sa cumpere produsul?
Uita-te la reclamele la iaurturi, ele targeteaza
familiile. Ai vazut tu sa zica in reclame ceva de genu: iaurt,
stiti cu ce sa il mancati, sti ca e bun, cumparati de la noi. No
way.
In reclame se pune accentul pe o familie fericita, unita,
arata copii care sunt cuminti, care se joaca frumos, toata lumea
zambeste.
Ele vand idea ca mamele pot rasufla usurate pentru ca vor
avea copii sanatosi (daca vor continua sa mance acele iaurturi,
bineinteles).
Si acea reclama se difuzeaza in fiecare zi, de cateva ori
pe zi, pentru ca oamenii sa asocieze tot timpul o familie fericita
cu acel iaurt.