Functia SORT in Excel

Se pare ca avem si o functie care poate sa sorteze un tabel in Excel, nu doar una care sa il filtreze. Poate vrei datele sa vina intr-o anumita ordine, nu asa la intamplare.

Functia SORT in Excel

Eu zic ca e ceva super simplu de inteles, asa ca am facut un video scurt.

Sintaxa

Avem in felul urmator:

=SORT(array,[sort_index],[sort_order],[by_col])
  • array – ce vrem sa sortam, coloana sau tabel;
  • sort_index – [optional] in functie de ce coloana sortam, valoare implicita 1;
  • sort_order – [optional] 1 = crescator; -1 = descrescator, valoare implicita 1;
  • by_col – [optional] TRUE = sort in functie de coloana; FALSE = sort in functie de rand; valoare implicita FALSE

Vezi si

Functia FILTER in Excel, merg bine impreuna, ca si micii si mustarul. ?

The post Functia SORT in Excel appeared first on onLearn.

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente