- Ce poti spune cititorilor mei despre tine si blogul tau?
Mi-am inceput activitatea in mediul online realizand diferite tipuri de site-uri pe platforme gratuite pentru a invata HTML si optimizare SEO. In 2010, mi-am facut un blog personal pe subdomeniu, de care m-am ocupat pana cand am lansat proiectul actual: ComunicarePR.ro – blog despre relatii publice.
Detin certificare Google Analytics si Google AdWords Fundamental, am participat la proiectul Weeks of Work al agentiei Centrade si alte training-uri dedicate advertisingului, relatiilor publice sau promovarii in mediul online.
De asemenea, am participat la diferite webminarii si cursuri online despre marketing online, social media si blogging.
- Cu ce te ocupi in prezent si ce planuri ai pentru viitorul tau in blogosfera si mediul online?
Acum sunt Specialist Marketing Online & SEO la Agentia re7consulting – agentie marketing online si, de asemenea, ma ocup in continuare de proiectul meu, ComunicarePR.
Planurile de viitor includ dezvoltarea mea profesionala, dezvoltarea proiectului ComunicarePR, existand posibilitatea sa mai imi lansez cateva proiecte – in timp.
- Care sunt cele mai mari provocari ale unui blog de nisa dedicat cinematografiei sau filmelor?
Principala provocare a acestei activitati este timpul necesar pentru realizarea tuturor activitatilor de realizare a continutului, de promovare a blogului si cea mai importanta activitate, de participare la avanpremiere si premiere cinematografice.
O alta provocare este realizarea unui plan editorial care sa cuprinda numarul de articole pe care le vei publica saptamanal si zilele in care vei posta, asta daca nu dorestis apostezi minimum 1 articol in fiecare zi.Apoi va trebui sa iti organizezi timpul pentru a putea realiza toate activitatile si pentru a avea timp sa redactezi si sa publici toate articolele.
De asemenea, o provocare si mai interesanta este cea de concepere sau de genereare a ideilor pentru articolele de pe blog, dar si a guest post-urilor pe care le vei publica pe alte bloguri pentru promovarea blogului tau.
- Care sunt recomandarile tale pentru optimizarea SEO a unui site detinut de un cinematograf?
Pentru a iti raspunde la aceasta intrebare, m-am uitat putin peste site-urile cinematografelor: Cinema City, Hollywood Multiplex, Movieplex, Grand Cinema & More.
Din punct de vedere al usurintei in utilizare, site-urile Cinema City si Hollywood Multiplex au design-uri care nu sunt optimizate pentru dispozitivele mobile, spre deosebire de Movieplex si Grand Cinema & More, care si-au optimizat site-urile pentru a putea fi accesate de utilizator de pe smartphone-uri si tablete.
Alte aspecte de care ar trebui sa se tina cont sunt:
– optimizarea SEO a fiecarei pagini: titluri, meta-descriere s ioptimizarea link-urilor pentru fiecare pagina.
– realizarea de continut optimizat SEO pentru fiecare pagina
– realizarea de backlink-uri pe cuvinte cheie targetate
- Care sunt trendurile in marketingul online pentru 2017?
Cateva dintre trendurile care vor deveni din ce in ce mai semnificative pentru industria de marketing online sunt:
– realitatea augumentata
– transmisiile video live
– dezvoltarea instrumentelor de vizualizare si intelegere / analizare a datelor
– popularitatea native advertising-ului va creste
– content marketingul va deveni mai important pentru companii
Din punctul meu de vedere, companiile vor intelege mai bine relevanta si importanta unui blog, a optimizarii SEO a site-urilor si a publicarii de continut relevant pentru clientii potentiali si optimizat SEO pentru Google.