Tombola organizată de Primăria Oradea pentru stimularea plății online a impozitelor și taxelor locale și-a desemnat astăzi cel de-al treilea câștigător din acest an.
Campania „Plătește impozitul online și câștigă o zi de distracție la Aquapark Nymphaea!” a atras 2914 contribuabili care și-au achitat impozitele online în perioada 27 ianuarie – 2 februarie 2025. Extragerea computerizată l-a desemnat câștigător pe Kiss Istvan Bella, domiciliat pe strada Aluminei. Acesta va fi notificat oficial la domiciliu și va avea la dispoziție 30 de zile pentru a-și revendica premiul de la sediul Primăriei.
Premiul oferit și regulamentul tombolei
Câștigătorul va beneficia de un voucher care oferă acces pentru o zi la Aquaparkul Nymphaea pentru două persoane adulte și doi copii sub 18 ani, voucher valabil până la sfârșitul anului. Cheltuielile suplimentare din incinta aquaparkului vor fi suportate de beneficiar.
Conform regulamentului, au fost extrase și două rezerve, care vor putea intra în posesia premiului în cazul în care câștigătorul inițial nu își revendică voucherul în termenul prevăzut.
Campania se desfășoară în perioada 13 ianuarie – 31 martie 2025, iar următoarea extragere este programată pentru data de 13 februarie 2025.
Cum te poți înscrie la tombolă
Persoanele fizice și juridice care în perioada 13 ianuarie – 31 martie 2025 își achită online impozitele pe clădiri, teren și/sau auto pot participa automat la extragere utilizând următoarele platforme:
- portalul oficial al Primăriei Oradea: www.oradea.ro;
- platforma națională www.ghiseul.ro;
- aplicația mobilă Plata impozite MobilePay, disponibilă în Google Play Store.
Informații suplimentare
Premiile sunt oferite exclusiv din sponsorizări primite cu această destinație. Câștigătorii vor primi un card personalizat emis de administratorul Aquaparkului, necesar pentru acces.
Dacă persoana desemnată câștigătoare nu face parte din grupul care utilizează voucherul, va trebui să prezinte o copie a cărții de identitate. Pentru câștigătorii persoane juridice, accesul în aquapark se va face pe baza unei adrese oficiale prin care sunt nominalizate persoanele desemnate.
Accesul înseamnă și efectuarea unei rezervări prealabile, cu cel puțin trei zile înainte, în limita locurilor disponibile. Rezervările se pot face zilnic, între orele 10:00 și 21:00, la numărul de telefon 0771.355.322.
Prin această campanie, Primăria Oradea încurajează digitalizarea serviciilor publice, oferind contribuabililor beneficii atractive pentru utilizarea soluțiilor moderne de plată.