Sintra – o zi intr-un oras de basm

Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Land of Hobbies

Am revenit cu imagini si detalii din orasul de basm Sintra.

Sintra este patrimoniu UNESCO din anul 1995. Orasul este situat la 28 km de Lisabona, are parcuri, gradini, monumente , castele toate adunate formeaza un oras de basm.

Excursia in Sintra a inceput de dimineata. Am plecat din Lisabona in jurul orei 8. Am luat metroul de la statia Rato pana la statia Entre Campos dupa care am luat trenul pana in Sintra.

1 Calatorie cu metroul – 1,40 euro

1 Calatorie cu trenul – 2,15 euro

La ora 10 am ajuns in Sintra. Planuisem sa inchiriem un mijloc de transport pentru a putea vizita cat mai mult.

Citisem ca in gara din Sintra este posibil sa gasim biciclete gratis cu care puteam vizita zona dar noi nu am gasit asa ceva.

Vis-a-vis de gara am zarit un centru de inchiriat masini electrice pentru 2 persoane care ne-a atras atentia. Ne incanta ideea ca ne putem deplasa repede sa vizitam toate obiectivele. Masinuta electrica avea gps iar pr...

Despre Ziarul toateBlogurile

ZtB preia, în funcție de categoria la care sunt înscrise blogurile în catalog, articolele bloggerilor membri ai portalului toateBlogurile.ro.

Pentru ca articolele tale să fie publicate aici în mod automat, trebuie să fii membru al portalului și să ai blogul înscris.