Sondaj MTH Digital: 40% dintre afacerile cu prezență online au mărit bugetele de digital marketing în perioada pandemiei

Odată cu limitarea accesului la magazinele fizice în lunile aprilie-mai ale acestui an, atenția românilor s-a îndreptat către cumpărăturile online. Creșterea traficului magazinelor online a determinat business-urile să facă schimbări în ceea ce privește bugetele de promovare și a canalelor de marketing folosite pentru a se adapta cererii. Astfel, în lunile aprilie – iunie 2020, peste 60% dintre magazinele online au declarat că au înregistrat creștere în vânzări, arată un sondaj efectuat de agenția de marketing online MTH Digital. 

Business-uri din Fashion, Home & Deco, Beauty, IT & C sau Puericultură au văzut oportună creșterea bugetelor de marketing online pe principalele canale de promovare.

40% dintre magazine declară că au crescut bugetele de Google Ads iar 37.5% că au crescut bugetele de Facebook Ads pentru a scala rezultatele bune înregistrate după declararea stării de urgență în România.  ...

Despre Ziarul toateBlogurile

ZtB preia, în funcție de categoria la care sunt înscrise blogurile în catalog, articolele bloggerilor membri ai portalului toateBlogurile.ro.

Pentru ca articolele tale să fie publicate aici în mod automat, trebuie să fii membru al portalului și să ai blogul înscris.

Articole recente

Top Bloggeri

Articole Recomandate