Lecțiile pandemiei: 73% dintre tinerii cu vârste între 16 și 24 de ani înțeleg utilitatea asigurărilor de viață, peste jumătate le consideră “un gest de responsabilitate”, iar 40% iau în calcul să încheie una în următorii 1-2 ani.
Crește interesul pentru asigurările în caz de diagnostic grav (62%, de la 55% în 2021) și accident (41%, de la 36%).
Odată cu depășirea pandemiei, asigurările cu spitalizare și-au pierdut din relevanță (36%, de la 50% în 2021) pentru tineri.
75% dintre tinerii asigurați au vârste între 16 și 21 de ani, ceea ce vorbește atât despre accesibilitatea în creștere a informației financiare, cât și despre o cultură de familie în ceea ce privește planificarea financiară.
Cluj-Napoca, 3 octombrie 2022. Generația Z, cea mai tânără categorie de consumatori (16-24 de ani), care stabilește pe termen mediu și lung tendințele pieței, revine în bănci și la birou mai responsabilă și mai pregătită pe...