SUBWAY celebreaza, pe 3 noiembrie, prima editie a World Sandwich Day in Romania, eveniment care, incepand cu acest an, a devenit global, si pe care brandul are in plan sa il transforme intr-o traditie si pe plan local.In aceasta zi, toti fanii brandului care vor veni in orice restaurant Subway, intre orele 12:00-20:00, si vor cumpara un SUB de 15 cm si o bautura la dozator vor primi un SUB de 15 cm gratuit.
La fel ca in SUA si in alte tari selectate, campania va implica si in Romania o componenta caritabila, astfel Subway va dona, in decembrie, 1.000 de SUB-uri cu ajutorul Asociatiei O masa calda.
Lantul de restaurante estimeaza ca aceasta campanie va creste traficul cu 30-50% in toate locatiile, comparativ cu o zi obisnuita, atat datorita interesului romanilor pentru oferte speciale, cat si a activarilor online si offline pregatite pentru acest eveniment. In restaurante, oaspetii vor primi si alte premii surpriza, iar pe pagina de Facebook vor avea sansa de a castiga un smartphone de ultima generatie.
Planurile Subway pentru 2018
Subway a trecut recent printr-un proces de rebranding, lansand si un nou simbol grafic de impact, Choice Mark, ce surprinde esenta marcii intr-un aspect proaspat si contemporan, anuntand, in acelasi timp, un nou design pentru restaurante, care va fi implementat si in Romania, incepand cu anul 2018.
“Designul noului restaurant va schimba modul in care cei care ne trec pragul comanda, isi ridica mancarea si se bucura de aceasta, transformand fiecare aspect al experientei de cumparare. Accentul ramane pe o masa gustoasa, dar si pe intreaga experienta a mesei luate in oras”, declara Andrei Trifan, Agent de dezvoltare pentru zonele din afara Bucuresti-Ilfov.
Principalele noutati aduse in design includ chioscurile de tip “self-order” in locatiile selectate si meniurile digitale. Sunt, de asemenea, disponibile mai multe inovatii in ceea ce priveste echipamentele, pentru a aju...