Ce sunt tabelele in Excel? Cum creez un tabel in Excel? Ce imi ofera in plus?
Pentru asta folosim Excel-ul, nu? Creem tabele si apoi le
analizam cu un pivot, facem un grafic sau poate calculam cateva
lucruri folosind niste formule. Ceea ce interesant insa e ca ceea
ce crezi tu ca este un tabel in Excel cel mai probabil nu este.
Hai sa facem putina lumina. Vezi video-ul de mai jos:
Parte dintr-un curs online
![](https://excelninja.ro/wp/wp-content/uploads/2018/05/Extended-thumb.jpg)
MS Excel Extended
Da, video-ul de mai sus face parte dintr-un curs online, MS Excel Extended. E un curs online in care mi-am propus sa iti arat cam tot ce stiu despre Excel. Contine multe tutoriale video destul de cuprinzatoare si l-am gandit sa fie un fel de librarie la care sa apelezi atunci cand vrei sa inveti Excel.
Tabele in Excel
Radu, cum adica, tu vrei sa spui ca imaginea de mai jos nu este un tabel in Excel?
Da, ceea ce vedem mai sus NU este un tabel in Excel, este o zona
de celule sau „range of cells” cum ar spune bunica mea.
In Excel avem posibilitatea de a insera un tabel, in tab-ul insert, chiar langa Pivot Table.
Bun Radu, si care e diferenta intre ce credeam eu ca este un tabel in Excel si ceea ce spui tu ca e un tabel?
Foarte buna intrebare? Da-mi voie sa iti dau un raspuns mai cuprinzator in video-ul de mai jos.
Tabele in Excel: ce aduc in plus
Tabelele in Excel ne aduc cateva facilitati interesante, in video iti vorbesc despre urmatoarele:
- Aplica filtre automat
- Adauga formatare dinamica
- Imi permit sa adaug un rand de total si imi adauga subtotaluri
- Copiaza automat formulele pe randurile noi ce apar (cel mai util lucru daca ma intrebi pe mine)
- Imi permit sa am mai multe filtre in acelasi sheet in Excel
Avand in vedere ca video-ul are peste 10 minute, cel mai
probabil ca vorbesc si despre alte lucruri, nu mai retin exact, te
las sa vezi tu.
Pana cand ma mai gandesc, hai sa punem o poza cu un tabel.
The post Tabele in Excel: tot ce trebuie sa stii appeared first on onLearn.