Trenduri în Digital Marketing în România în 2020

img
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe expose.ro

Numărul de utilizatori de internet și de cumpărători online din România este încă la un nivel care ne arată că piața nu este matură, dar creșterea este tot mai evidentă de la un an la altul. Conform raportului GPeC, piața de eCommerce din România a ajuns la 4,3 miliarde de EUR la final de 2019, iar conform datelor IAB România piața de publicitate online a depășit 50 de milioane de EUR. Cea mai mare parte a bugetelor de marketing online sunt  îndreptate către Google și Facebook, dar Instagram și Youtube încep și ele să acapareze o felie importantă. Formatele video și animațiile capătă și ele teren, iar sfatul specialiștilor în domeniu este că cele mai performante sunt creațiile scurte, concise, care ies în evidență și pun punctul pe „i”. Tendința este din ce în ce mai mult de folosire a automatizărilor în digital marketing, iar agențiile și specialiștii își concentrează atenția înspre a învăța din ce în ce mai bine cum să...

Despre Ziarul toateBlogurile

ZtB preia, în funcție de categoria la care sunt înscrise blogurile în catalog, articolele bloggerilor membri ai portalului toateBlogurile.ro.

Pentru ca articolele tale să fie publicate aici în mod automat, trebuie să fii membru al portalului și să ai blogul înscris.

Articole recente

Top Bloggeri

Articole Recomandate