Tu stii ce continut produc competitorii tai? Vezi cum sa-ti spionezi competitia in 2019!

Analiza competitiei a fost mereu o parte esentiala a unei strategii SEO reusite. Pe masura ce industria s-a maturizat, tot mai multe tool-uri au fost dezvoltate pentru pentru a putea spiona concurentii. Si, pe masura ce aceste tool-uri devin tot mai sofisticate, imaginea pe care ne-o ofera este din ce in ce mai complexa.

Analiza aprofundata a competitiei poate salva luni sau poate ani intregi de teste si erori.

1. Identifica tipul de continut folosit de competitie

Primul pas este sa identifici orice tip de continut pe care il foloseste competitia. Si vrem sa spunem chiar TOTUL: de la ghidurile interactive ce se intind pe zeci de pagini, la mesajele scurte postate pe Twitter sau intrarile in cine stie ce director de nisa. Fiecare astfel de element te poate invata ceva.Aici intervin instrumentele moderne de SEO. BuzzSumo si 

Despre Ziarul toateBlogurile

ZtB preia, în funcție de categoria la care sunt înscrise blogurile în catalog, articolele bloggerilor membri ai portalului toateBlogurile.ro.

Pentru ca articolele tale să fie publicate aici în mod automat, trebuie să fii membru al portalului și să ai blogul înscris.

Articole recente

Top Bloggeri

Articole Recomandate