Sa o luam cu inceputul. Site-ul tau a fost acceptat de Google Adsense si acum difuzezi publicitate. Constati ca vizitatorii tai nu prea dau clic pe reclame, in concluzie ai o rata de clic (CTR) foarte mica. Ce reprezinta rata de clic? Este raportul care arata frecventa cu care vizitatorii care vad anuntul de pe site-ul tau fac clic pe el. Valoarea ratei de clic, CTR, o putem utiliza pentru a masura performanta cuvintelor cheie si a anunturilor care se difuzeaza.
Conform Google, CTR este raportul procentual dintre numărul de clicuri primite de anunț și numărul de afișări ale anunțului (clicuri ÷ afișări = CTR).
Un exemplu simplu, daca ai 10 clicuri si 2000 de afisari, CTR-ul este de 0.5%. CTR=10/2000=05.%
Daca ai o valoare mare a CTR-ului, inseamna ca se afiseaza anunturi relevante. Cu ajutorul CTR-ului afli care anunturi si c...