11 SUV-uri pe care nu le-aș cumpăra niciodată și de ce nu merită
Nu se poate spune că americanii nu sunt la îndemână pentru opțiunile de SUV în 2024. În ciuda faptului că costă mai mult decât sedanurile și hatchback-urile, piața SUV-urilor crește în fiecare an. Indiferent de preocupările legate de inflație sau de incertitudinea economică, SUV-urile domină confortabil peisajul auto din SUA
Cu costurile de proprietate – costuri inițiale, finanțare, amortizare, asigurare, combustibil și taxe asortate de parcare și bilete – fiind atât de scumpe, mașinile sunt ucigașul numărul 1 pentru mulți șoferi, în special cei din gospodăriile cu venituri mai mici și persoanele cu venituri fixe. .
Verificați: 6 SUV-uri care durează mai mult decât credeți și care merită banii
Citește în continuare: 9 lucruri pe care trebuie să le faci pentru a-ți crește averea în 2025
Potrivit Statista, piața SUV-urilor din SUA este proiectată să ajungă la 333 de miliarde de dolari în acest an, dar cu atât de multe modele disponibile, există unele care merită fiecare bănuț și altele care ar trebui evitate cu orice preț.
În ceea ce privește SUV-urile pe care nu ar trebui să le cumpărați, GOBankingRates i-a întrebat pe expertul auto Chris Pyle, care operează ca mecanic virtual cu normă întreagă la JustAnswer, și pe Mike Winter, proprietarul de lungă durată al MDP Diesel & Auto Repair din Jackson, Michigan, și iată ce au trebuia să spun despre mai multe SUV-uri/grupuri de SUV-uri care nu merită cumpărate.
În tendințe acum: Secretul Suzei Orman pentru o pensionare bogată – Ai făcut această mișcare de bani?
-
Land Rover Range Rover
-
Land Rover Discovery
SUV-urile de lux Land Rover au o reputație proastă când vine vorba de raport calitate-preț și fiabilitate. Pentru iarna cu experiență, modelul Range Rover are prea multe preocupări care îl fac o alegere proastă pentru cumpărători, invocând „Valoarea teribilă de amortizare și revânzare, costuri foarte mari de reparații… probleme electrice, probleme cu lichidul de răcire, probleme cu turbo”.
Pyle a ales și el un Land Rover, dar pentru el, Discovery ar trebui evitat. „Sunt costisitoare de întreținut, făcând doar întreținere generală și, atunci când eșuează, piesele și forța de muncă sunt mari”, a spus el.
Vezi mai multe: Mecanicii explică de ce nu ar trebui să cumperi niciodată aceste 6 mărci populare de mașini
Potrivit lui Pyle, problemele lui 4Runner provin din valoarea și o risipă a utilizării prevăzute a vehiculului. „Este un vehicul grozav în interior și în exterior – o achiziție de care nu veți fi dezamăgiți”, a spus el. „Totuși, partea proastă este că este conceput pentru a fi off-road și majoritatea [people] nu face asta. Deci, plătiți pentru funcții care nu au fost folosite niciodată. Un SUV diferit și mai ieftin pentru a rămâne pe autostradă este mai bine.”
Consumer Reports (CR) folosește scorurile la testele rutiere și fiabilitatea prezisă pentru analizele vehiculelor sale, dar se bazează și pe scorurile de satisfacție și siguranță ale clienților (abonaților). Deci, articolele sale ar trebui abordate cu prudență. Cu toate acestea, a numit Taos al doilea vehicul cel mai puțin fiabil pentru 2024, iar Winter este de acord. SUV-ul compact cu cinci locuri al Volkswagen poate necesita reparații frecvente și costisitoare. Prețul este corect (prețul recomandat pentru 2025 ar trebui să fie în jur de 26.000 USD, per Kelley Blue Book), dar merită?
Povestea continuă
-
Jeep Cherokee/Wagoneer
-
Jeep Wrangler/Gladiator
CR a enumerat Jeep Grand Cherokee și Grand Cherokee L printre cele 10 mașini cele mai puțin fiabile pentru 2024, iar Jeep drept cel mai prost producător de automobile din 34 de mărci. Winter listează „problemele electrice, problemele de transmisie și consumul de ulei” drept puncte de probleme pentru Cherokee și consideră că Wagoneer este pur și simplu „mult de scump, cu o depreciere teribilă”, printre multe probleme.
În ceea ce privește Wrangler și Gladiator, Pyle afirmă: „Nu au cea mai mare longevitate a motorului. [And] la fel ca și 4Runner, sunt proiectate pentru a fi off-road. Problema aici este că proprietarii îi bat în off-road și apoi se plâng de călătoria pe autostradă. Sunt zgomotoase și se leagănă, iar acoperișul moale curge în ploaie.”
În ciuda clasamentului său de fiabilitate RepairPal peste medie, în experiența lui Winter, Tucson este o „bombă cu ceas” din cauza „problemelor majore ale motorului/transmisiei și unei rate ridicate de defecțiuni ale motorului”. După cum notează CoPilot, Hyundai și-a îmbunătățit reputația de fiabilitate în ultimii ani, așa că, dacă sunteți pasionat de un Tucson, evitați modelele mai vechi (2011, 2012, 2015-2017).
-
Ford Escape EcoBoost
-
Ford EcoSport
Există diferențe notabile de dimensiune între echipamentul Ford Escape EcoBoost și EcoSport, atât în interior, cât și în exterior (EcoSport este mai mic), dar, potrivit Winter, reparațiile majore și problemele de durabilitate afectează ambele SUV-uri. În ceea ce privește Escape, „Fiabilitatea nu este bună din cauza problemelor cu lichidul de răcire, acumularea de carbon și consumul de ulei”, iar EcoSport este pur și simplu o „conducere îngrozitoare, cu probleme/defecțiuni majore ale motorului și costuri ridicate de reparație”.
-
SUV-uri de dimensiune completă (Chevrolet Tahoe și Suburban, Ford Expedition, Lincoln Navigator, Cadillac Escalade)
Pyle a menționat un grup de SUV-uri de dimensiuni normale care trebuie evitate; în special, Chevrolet Tahoe și Suburban, Ford Expedition, Lincoln Navigator și Cadillac Escalade. „Sunt mari, grele, nu sunt aerodinamice și beau gaz”, a spus Pyle. „Sunt menite să mute familia și să remorcheze rulota. Prea multe [that] deține aceste vehicule rareori au mai mult de patru ocupanți și nu remorcă niciodată nimic. Plătești mult pentru a obține mult, dar nu este ceea ce ai nevoie cu adevărat.”
-
SUV-uri de lux de ultimă generație (Range Rover Evoque, Mercedes G550/GLS/EQS, Audi RS Q8, Lexus LX, BMW X7)
Pyle și-a luat timp să se adreseze și mai multor SUV-uri de lux. Range Rover Evoque, Mercedes G550/GLS/EQS, Audi RS Q8, Lexus LX și BMW X7 „sunt pur și simplu prea scumpe”, a spus Pyle. „Există SUV-uri la prețuri mai mici la fel de frumoase, cu caracteristici similare, cu un cost cu zeci de mii mai mic. În plus, nu ai bătaia de cap să găsești un magazin care chiar să-l atingă atunci când se sparge. Achiziționarea unui vehicul de peste 100.000 de dolari este o prostie și pentru majoritatea, aceasta este încă mult prea mare.”
Mai multe de la GOBankingRates
Acest articol a apărut inițial pe GOBankingRates.com: Sunt mecanic: 11 SUV-uri pe care nu le-aș cumpăra niciodată și de ce nu merită