Sări la conținut
Personal 134

Acest bărbat din Atlanta a cheltuit 9.000 de dolari pentru o magazie de la Home Depot care nu a fost niciodată livrată și a trebuit totuși să lupte pentru o rambursare

Acest bărbat din Atlanta a cheltuit 9.000 de dolari pentru o magazie de la Home Depot care nu a fost niciodată livrată și a trebuit totuși să lupte pentru o rambursare

Warren Kale, care locuiește în zona metropolitană Atlanta, a crezut că a găsit șopronul perfect. După ce s-a uitat la mai multe modele din zonă, a găsit o magazie mare de culoare roșu aprins în stoc la Home Depot din Cartersville, Georgia. Exista chiar și o versiune afișată în parcare pe care a vizitat-o ​​pentru a se asigura că se potrivește nevoilor sale.

După ce a luat decizia, Kale a plătit pentru magazie cu cardul său de debit, în valoare totală de 9.058,03 USD. Cu toate acestea, câteva zile mai târziu, magazia încă nu a ajuns, așa că a contactat Home Depot.

„Au spus că a existat o defecțiune în computer și că banii mei au plecat undeva, dar nu știau unde”, i-a spus Kale reporterului Bill Liss de la 11Alive Help Desk.

Iată ce a făcut Kale în continuare pentru a încerca să recupereze atât plata pierdută, cât și magazia lui lipsă.

Rămas fără șopron, Kale a încercat să obțină o rambursare pentru achiziția lui. Din moment ce Home Depot nu avea banii lui, s-a îndreptat spre banca lui. Dar după 52 de zile, Kale încă nu avea magazia lui – sau rambursarea lui.

Frustrat, a apelat în cele din urmă la Liss pentru sprijin.

„Când am vorbit cu tine, lucrurile au început să se întâmple”, i-a spus Kale lui Liss. Ca un ultim efort, 11Alive a contactat birourile corporative ale Home Depot și Ameris Bank, emitentul cardului său de debit.

În câteva zile, banca a emis în sfârșit o rambursare de 9.058,03 USD în contul lui Kale.

The US Sun a acoperit, de asemenea, accidentul și a cerut Home Depot să comenteze situația. Un purtător de cuvânt al retailerului a spus: „Nu este experiența pe care o dorim pentru clienții noștri și ne bucurăm că situația a fost rezolvată”.

Citeşte mai mult: Ești suficient de bogat pentru a te alătura primilor 1%? Iată valoarea netă de care aveți nevoie pentru a vă clasa printre cei mai bogați din America – plus două moduri de a construi acel portofoliu de primă clasă

Această situație neobișnuită evidențiază cât de important este pentru consumatori să se protejeze, în special atunci când fac achiziții mari. Înainte de a finaliza o achiziție, asigurați-vă că înțelegeți politica magazinului cu privire la retururi, schimburi și expedieri și salvați toate chitanțele și contractele ca dovadă a achiziției.

Luați în considerare utilizarea unui card de credit pentru achiziții mari. Cardurile de credit oferă de obicei mai multe protecții pentru consumatori decât cardurile de debit. De exemplu, este posibil să puteți depune o rambursare dacă comanda dvs. nu este livrată niciodată.

Povestea continuă

Folosirea cardului de credit pentru achiziții pe care le puteți plăti prompt este, de asemenea, o idee bună în general, astfel încât să puteți câștiga recompense, puncte sau cashback pe măsură ce cheltuiți.

Dacă apare o problemă, acționați rapid. Discutați atât cu banca dvs., cât și cu magazinul pentru a le spune ce s-a întâmplat. Acționarea rapidă poate facilita recuperarea fondurilor.

Dacă tot nu vă puteți rezolva disputa, puteți contacta grupurile de protecție a consumatorilor precum Biroul pentru Protecția Financiară a Consumatorului (CFPB). Aceștia pot fi capabili să asiste în disputele nerezolvate cu instituții financiare sau companii. Puteți trimite o reclamație online și vă așteptați la un răspuns în aproximativ 15 zile.

Norocos pentru Kale, a găsit soluția pe care o căuta. Și magazia perfectă pe care o alesese? Acum este complet asamblat în curtea lui, unde îi este locul.

Acest articol oferă doar informații și nu trebuie interpretat ca un sfat. Se oferă fără garanție de niciun fel.