Căutarea produselor pentru ateliere nu a fost niciodată atât de ușoară.
Această nouă soluție de buzunar va face ca identificarea piesei potrivite pentru o reparație și a tuturor informațiilor tehnice aferente să fie rapidă și foarte ușoară. Toți profesioniștii din garaj se pot bucura acum de acces complet gratuit la TecDoc și pot beneficia de multe alte soluții inteligente, cum ar fi scanerul de coduri de bare, videoclipuri de montare pentru produsele Schaeffler sau chiar manuale de reparații specifice pentru vehicule de la RMI. Aplicația mobilă completează oferta digitală REPXPERTs și este acum disponibilă pentru descărcare gratuită atât pe dispozitive iOS, cât și Android!
Atelierele au acces la TecDoc cu un singur clic
Pe ecranul de pornire bine aranjat în designul REPXPERT,
utilizatorul are acces la catalogul de piese Schaeffler prin
intrările "Căutare piese" sau "Căutare vehicule" și, de asemenea,
acces complet și gratuit - după înregistrare - la TecDoc, care
prezintă toți producătorii de pe piața independentă de piese de
schimb pentru autovehicule. Piesa de schimb potrivită poate fi
identificată cu ușurință folosind toate metodele de căutare uzuale,
cum ar fi marca și modelul mașinii, numărul KBA, numărul VIN sau
codul motorului.
Nu mai este nevoie de tastarea plictisitoare cu
ajutorul cititorului de coduri de bare
În cazul în care un produs este livrat și sunt necesare informații
detaliate într-un timp scurt, cititorul de coduri de bare integrat
poate fi utilizat pentru a înregistra codul EAN. Pagina de detalii
a articolului TecDoc cu toate specificațiile importante ale
produsului, referințele OE, vehiculele sau documentele tehnice
legate de acesta sunt afișate imediat. Pentru utilizatorii care au
un cont REPXPERT, acest lucru funcționează chiar și pentru toate
produsele și toți producătorii de pe piața de piese de schimb
auto.
Sprijin valoros pentru reparații în aplicație
Indiferent dacă o piesă a fost identificată în catalogul REPXPERT
TecDoc sau în catalogul distribuitorilor, nevoia de asistență apare
adesea doar în timpul reparației. La nivelul numărului de articol,
utilizatorul poate găsi toate documentele producătorului stocate în
TecDoc, cum ar fi informații de service, instrucțiuni de instalare
sau broșuri tehnice. În special pentru produsele Schaeffler de la
mărcile LuK, INA și FAG, aplicația vine în ajutor cu ajutorul
videoclipurilor detaliate de reparații, care sunt disponibile cu
ușurință în Biblioteca media.
De multe ori, însă, problemele din timpul reparațiilor sunt specifice unui vehicul. Pornind de la o pagină de detalii a unui produs din catalog, aplicația oferă o legătură directă către "manualele de reparații" (ca de exemplu în cazul unui kit de ambreiaj LuK cu nr. de articol 602 0001 00) și, astfel, acces la aproximativ 3,9 milioane de manuale de reparații specifice vehiculelor, în prezent, pe bază de echipamente originale. Și nu vă faceți griji: toate sunt pregătite în mod optim pentru dispozitive mobile.
Valorile DMF în buzunar
Și dacă în timpul reparației sunt necesare date de instalare
specifice, cum ar fi cuplul DMF și valorile nominale? Acestea sunt,
de asemenea, disponibile în aplicație la "CheckPoint". Valorile
sunt actualizate lunar și sunt un must-have pentru oricine repară
ambreiaje sau volante cu masă dublă.
Tot ce trebuie să faceți acum este să descărcați gratuit aplicația!
Sursa: REPXPERT România