• Postat în Profesional
  • la 19-05-2016 10:06
  • 296 vizualizări
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Violeta - Loredana Pascal: Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal

In ultima vreme multi au vazut articole cum ca sucul din fructe nu este, de fapt, benefic pentru sanatate (si la noi sunt multe asemenea articole, despre potentialul de a genera obezitate sau diabet). Cei de la Tropicana doresc sa sublinieze ca un pahar de 150 ml de suc este bun pentru corpul uman.

Un pas dintr-o campanie mai ampla (de 6 luni) care promoveaza acest �pahar mic� (�Little Glass�) a constat in crearea unui panou digital care le oferea trecatorilor un pahar de suc gratuit � tocmai pentru a intelege aceste beneficii ale sucului de fructe consumat in cantitati mici.

Panoul digital de 5 metri inaltime a fost amplasat in aprilie in Westfield – Londra.

Today we launched @TropicanaJuices #LittleGlass digital billboard at @westfieldlondon – check it out until Saturday! pic.twitter.com/idgQ59fjA9

— DeVries SLAM (@DeVriesSLAM) April 28, 2016