La fel ca orice altceva în timpul inflației, se pare că prețurile lui Chipotle cresc, iar fanii localului inspirat de mâncare mexicană nu își țin limba atunci când vine vorba de a-și exprima ceea ce simt despre schimbări.
Potrivit unui nou raport, iubitorii lanțului alimentar îi va costa puțin mai mult decât înainte să pună mâna pe burrito-ul sau bolul lor preferat, iar utilizatorii rețelelor sociale numesc mișcarea „lacomie corporativă”.
ÎNSCRIEȚI-VĂ la buletinul informativ Trending News de la Parade și vă vom ține la curent cu momentele virale ale culturii pop și despre știrile despre celebrități despre care vorbește toată lumea
Într-un nou videoclip distribuit de Astăzi show prin Instagram vineri, 6 decembrie, ancoră Hoda Kotb a oferit actualizarea prețurilor nu atât de dulce ca parte a unui segment care a fost difuzat în populara emisiune.
„Vești proaste în această dimineață pentru clienții Chipotle”, a deschis ea în clip. “Lantul de burrito a anuntat miercuri ca a crescut preturile cu aproximativ 2%. Compania spune ca de vina este inflatia.”
Kotb – care a dezvăluit în septembrie că va renunța la poziția sa în programul TV la începutul lui 2025 – a continuat să ofere mai multe informații cu privire la raționamentul din spatele deciziei restaurantului.
„Ingredientele cheie, cum ar fi lactatele, carnea de vită și avocado, au fost mai scumpe în acest an, impactând marjele operatorilor de restaurante la nivel național”, a explicat reporterul de lungă durată.
Directorul de afaceri corporative al lanțului, Laurie Schalowa confirmat noua dezvoltare, menționând că implementarea unei creșteri de preț cu 2% la nivel național este prima dată când compania din California își majorează prețurile în mai mult de un an, potrivit postului de știri KTLA5 din Los Angeles.
În secțiunea de comentarii a încărcării pe rețelele de socializare, fanii localului alimentar de inspirație mexicană au arătat o dezamăgire extremă, mulți făcând presupuneri cu privire la motivul real al creșterii prețurilor.
„Trebuie să înceteze să mai folosească inflația ca scuză când știm cu toții că este lăcomia corporativă”, a dedus unul, în timp ce altul a atribuit-o directorilor care solicită salarii mai mari: „CEO are nevoie de o mărire”.
“Am cheltuit 40 de dolari zilele trecute și am fost șocați. Nu mai mergem niciodată”, s-a plâns un al treilea.
Între timp, altcineva a subliniat: „Profitul brut anual pentru 2023 a fost de 2,5 miliarde de dolari, dar vor să crească prețurile?”
În ciuda creșterii iminente a costurilor, compania a promis că va crește și mărimea porțiilor pentru clienții săi. Pe lângă ingredientele care costă mai mult de oferit, a mai menționat că creșterea prețurilor va asigura că poate oferi „porții consistente și generoase” clienților săi după ce a primit reclamații prin intermediul rețelelor sociale că porțiile devin din ce în ce mai mici, a adăugat KTLA5.
Următorul: Hackul de comandă Chipotle despre care ne-am fi dorit să cunoaștem mai devreme