Banca romana de dezvoltare, pe spatele nostru...Dupa cativa ani in care am detinut un card emis de BRD, am decis ca e timpul sa il inchid, avand unul mai nou nu avea rost sa platesc comisioane pentru ambele, am fost la banca si in cateva minute am rezolvat problema, nororc ca nu se mai prea inghesuie lumea la ei. Totul bine si frumos pana imi verific prima data contul online si observ un comision de 15 euro, nedumerit sun la BRD, dupa 15-20 min de asteptat la telefon, imi raspunde cu greu cinva, imi spun of_ul in sperata ca problema se rezolva usor dar Nuuu, la BRD nu se poate asa ceva, trebuie sesizare scrisa, o fac si aceea, chiar daca mai pierd cateva minute.Trec cateva zile si ma suna cineva, le mai explic odata problema mea si faptul ca cei 15 euro mi-au fost sustrasi din cont fara acordul meu si mai mult fara nici o acoperire, nici de acesta data nu se rezolva problema. Dupa inca cateva zile primesc raspuns scris ca in 2010 am semnat o cere pt un pachet de servici si mi-au atasat...