Degeaba ai o firma foarte buna si un produs pe masura daca nimeni nu a auzit de tine sau de produsul tau. Orice ai face, o componenta importanta in succesul unei afaceri va fi intotdeauna partea de promovare a ei. Degeaba ai un produs bun daca nimeni nu il cumpara. Si sa nu crezi ca promovarea se termina in momentul in care lumea a auzit de produsul tau. Este suficient sa te uiti la campaniile de promovare ale companiilor mari si o sa intelegi la ce ma refer.
Unele companii investesc milioane sau chiar miliarde de euro in promovare anual, majoritatea dintre ele avand un departament specializat creat in cadrul firmei.
Revenind la subiect, daca ai un produs sau oferi un serviciu si esti la inceput de drum, o solutie ar fi sa inchiriezi sau sa cumperi o baza de date cu lista firmelor din Romania sau cu potentiali clienti. Aceasta lista include cateva sute de mii de agenti economici si contine diverse informatii despre firme: adresa postala, telefon, fax, site, capital s...