Cum sa nu scriem articole pentru optimizare seo?

  • Postat în Personal
  • la 07-03-2017 14:22
  • 397 vizualizări
Cum sa nu scriem articole pentru optimizare seo?
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe ep blog

Toti ne propun diverse articole despre cum sa scriem continutul si de aceea ne-am decis ca de data asta sa va spunem cum nu ar trebui sa scrieti articole seo.

Si noi am tot oferit idei despre cum ar trebui acestea scrise si ce pasi ar trebui sa urmati sau ce strategii trebuie sa fie abordate insa pentru a nu trai cu impresia ca daca urmati astfel de sfaturi faceti totul dupa reteta va oferim articolul de azi cu ceea ce nu ar trebui sa faceti.

Incercati sa nu faceti ceea ce vom spune noi mai jos si construiti continutul evitand aceste lucruri. In acest fel nu veti mai fi constransi de pasi clari ci doar va trebui sa evitati unele aspecte si probabil vi se va parea masi simplu sa scrieti articole bune care sa fie apreciate de motoarele de cautare.

Feriti-va de abordari redundante care raspund la intrebari simple. Sunt foarte rare articolele care raspund la intrebari despre ce este un anumit lucru. Spre exemplu ce este stresul? Sau ce este Google? Acestea sunt articole soft care in general se rezuma la simpla definitie din dex cu mai multe cuvinte.

Oamenii nu sunt interesati de asemenea descrieri detaliate cu privire la stres si vor sa le oferiti de exemplu, o solutie pentru a scapa de stres, sau o solutie prin care sa devina mai empatici, prin care sa scape de depresie sau prin care sa bata cuie, subiectul este irelevant atata timp cat oferiti solutii. Abia atunci continutul este interesant, in momentu in care ofera ceva util si da o valoare cititorului.

De asemenea oamenii pot sa fie foarte putin interesati despre ce este negocierea insa vor fi mult mai interesati de strategiile de negociere pe care pot sa le aplice, de cele mai comune greseli sau de strategiile care sunt un succes garantat. Invatati si smecherii daca stiti iar daca nu stiti reveniti pe teren, practicati si studiati si reveniti apoi la scris.

Asta inseamna ca inca nu sunteti experti. Utilizati si anumite strategii de continut si nu ramaneti prinsi in simple definitii. Puneti-va si in locul celui care citeste si veti descoperi ca este frustrant si enervant sa gasiti doar articole seci.

Probabil ca ati citit mai multe articole si la final ati ramas cu impresia ca ati pierdut vremea degeaba pentru ca respectivul articol nu v-a spus nimic ci doar v-a prezentat niste lucruri generale. Toate articolele trebuie sa aiba si o miza si un punct central sau ceva deosebit.

Daca va este mult mai usor sa intelegeti puneti o simpla intrebare: dupa ce utilizatorul citeste articolul va obtine o solutie? Va face ceva diferit? Va primi un sfat?

Daca nu face nimic diferit si nu schimba nimic sau nici macar nu are intentia de a schimba ceva inseamna ca articolul nu are absolut nicio valoare. Miza este ca cititorii dupa ce termina de citit sa isi mai puna intrebari si sa reflecteze, sa aplice pentru ca altfel articolul este inutil si ati pierdut timp degeaba pentru a scrie.

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente