1. Explorarea
Se alege tema evenimentului si se gandeste ce impact ar trebui sa aiba, ce asteptari avem
2. Alegerea publicului tinta
3. Proiectarea si planificarea evenimentului
4. Construirea evenimnetului
· durata
· alegerea speakerilor - o persoana importanta - vector de imagine
· alegerea moderatorului
· trimitere scrisoare de invitatii la speakeri
· gasirea unor solutii de back up
· gasire locatie (spatiu mare, cu scaune, sonorizare, utilitati in functie de ce ai nevoie la eveniment, videoproiector, etc.)
· gasire sonorizare
· gasire furnizori
· relationare cu mass media
· realizezi parteneriate media
· elaborarea pachetelor pentru participanti, sponsori si pseudosponsori ( felul in care se vor promova ei la eveniment daca sponsorizeaza si infunctie de ce ofera)
· promovarea catre audienta online si offline
· distribuirea si vanzarea biletelor
· gestionarea inscrierilor
· realizarea aspectelor logistice dinainte de eveniment
· derularea pr. - zisa a evenimentului
· atentie la diferitele probleme care pot aparea la eveniment
· evaluarea evenimentului la final (cati participanti au fost, ce a fost bine ce nu, daca si-a atins scopul)
· evaluarea de catre sponsori, de catre participanti prin chestionare, cu sau fara tombola
Alte observatii legate de organizarea de evenimente
· daca trebuie sa organizati un eveniment pentru un numar mare de persoane apelati la o agentie
· un eveniment important, gen lansare de carte, intalnire de afacere, etc., ar trebui organizat de miercuri pana vineri pt ca oamenii de obicei au planuri
· nu alegeti publicatii media din trusturi diferite
· ai nevoie de bani pt a organiza un evenimt, de obicei banii de la sponsori vin mult mai tarziu
· este important sa folositi si promovarea outdoor nu doar cea online
· evenimentele in strada sunt mai ieftine
Va stam la dispozitie cu servicii pentru evenimente si petreceri https://resurse-petreceri.ro/