Ferrari 812 Superfast - Finalul motorului V12 aspirat

Ferrari 812 Superfast - Finalul motorului V12 aspirat
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe 12 cilindri
Noul Ferrari 812 Superfast este cel mai nou model lansat de celebra companie din Maranello , cel mai puternic Ferrari de serie (modelele produse in serie limitata le excludem) si totodata modelul care marcheaza un moment trist in istoria masinilor supersport. Este foarte probabil ca 812 Superfast sa fie ultimul Ferrari sub capota caruia gasim un V12 aspirat natural. Reglementarile si legile actuale isi pun din pacate o amprenta negativa asupra motoarelor mari aspirate natural.
Sa lasam insa deoparte amanuntele mai putin fericite si sa ne concentram asupra masinii in sine.
In mare parte, Ferrari 812 Superfast este un Ferrari F12 imbunatatit atat estetic, cat si tehnic. In timp ce F12 se folosea de un V12 de 6,3 litri si 730 de cai , modelul 812 Superfast dispune de un V12 de 6,5 litri care depaseste bariera de 800 de cai putere, reusind sa ajunga de la 0 la 100km/h in aproximativ 2,8 secunde.
Ca si premiera in materie tehnica, Ferrari introduce servo-directia asistata electric pentru prima data pe un model de serie, incepand cu 812 Superfast.
La exterior se poate observa un design mai agresiv decat al modelului F12 , culoarea aleasa fiind Rosso Setanta , o nuanta creata special pentru aniversarea celor 70 de ani de cand Ferrari ne incanta cu creatiile sale. Stopurile sunt si ele noi, designul lor amintind de modelul GTC4 Lusso, model care inlocuieste mult controversatul FF.
La interior , gasim un volan nou inspirat de cel de pe modelul GTC4 Lusso, precum si un aranjament diferit al instrumentelor de bord.
Lansarea oficiala va fi facuta luna viitoare la Salonul Auto de la Geneva, pretul preconizat situandu-se in jurul valorii de 350.000 euro.

CLICK pe fiecare poza pentru marire !
















Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente