Google a desfășurat un experiment în care a exclus știrile din rezultatele căutărilor pentru 1% dintre utilizatorii din opt țări europene, analizând impactul asupra comportamentului acestora și concluzionând că știrile nu afectează semnificativ veniturile sale din publicitate.

  • Postat în Mass Media
  • la 22-03-2025 08:14
  • 15 vizualizări
Google a desfășurat un experiment în care a exclus știrile din rezultatele căutărilor pentru 1% dintre utilizatorii din opt țări europene, analizând impactul asupra comportamentului acestora și concluzionând că știrile nu afectează semnificativ veniturile sale din publicitate.
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Jurnalista.net

Fără Conținuturi de Presă, Google Face Profituri Semnificative: Un Studiu European Un recent studiu realizat în opt țări europene aduce în prim-plan o constatare surprinzătoare: Google reușește să genereze profituri considerabile chiar și în absența conținuturilor de presă. Această descoperire subliniază influența majoră pe care platformele digitale o au asupra industriei media și, totodată, ridică […]

The post Google a desfășurat un experiment în care a exclus știrile din rezultatele căutărilor pentru 1% dintre utilizatorii din opt țări europene, analizând impactul asupra comportamentului acestora și concluzionând că știrile nu afectează semnificativ veniturile sale din publicitate. appeared first on Jurnalista.net.