Grija și iubirea față de cei dragi, factorii motivaționali principali ai românilor – studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac

Orice decizie luată în viața de zi cu zi are la bază nevoile și valorile personale, emoțiile și trăirile, experiența personală, factorii externi de influență, informațiile disponibile, consecințele potențiale, costurile alegerii și rezultatele posibile ce urmează acesteia. Emoțiile resimțite sunt însă printre cei mai puternici factori motivaționali atunci când luăm o decizie, iar acest lucru este valabil chiar și în cazul alegerii unor produse cu beneficii raționale, prin natura lor, precum cele de asigurare. Astfel, 7 din 10 români spun că responsabilitatea față de cei dragi se materializează inclusiv prin produse precum asigurarea de viață, conform celui mai recent studiu realizat de Allianz-Țiriac cu ajutorul Reveal Marketing Research.

Pentru peste jumătate dintre români, responsabilitatea și grija purtată celor dragi este și principalul aspect luat în calcul în decizia de a încheia o asigurare viață. Acest factor motivațio...