HartaEdu.ro, la 3 ani de la lansare – peste 7 milioane lei atrași spre nevoi educaționale ale copiilor

În cea mai recentă campanie a HartaEdu.ro, „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat”, Narada a mobilizat aproape 1300 de donatori, peste 100 de influencers și aproape 10 companii, reușind astfel să echipeze de școală aproape 2700 de copii care, altfel, riscau abandonul școlar.

Platfoma lansată de organizația Narada, HartaEdu.ro, a apărut în cel de-al doilea an al pandemiei, în 2021, ca o pârghie de sprijin pentru un sistem educațional aproape de colaps, slab finanțat și cu nenumărate probleme atât la nivel de infrastructură, cât și din punct de vedere al programelor. Toate școlile din sistemul public de învățământ au primit astfel oportunitatea de a lansa un strigăt de ajutor, Narada având scopul de a mobiliza comunitățile pentru a găsi soluții de rezolvare. După exact trei ani de la lansarea proiectului, pe HartaEdu.ro sunt lansate aproape 1500 de alerte ale școlilor din România, însumând nevoile educaționale a peste 350 de mii...