Firma de tehnologie din
China, Huawei, a lansat doua versiuni noi de SmartWatch, care se
adreseaza exclusiv femeilor. Astfel, ceasul inteligent al celor de
la Huawei a fost lansat in cursul anului trecut, insa compania
chinezeasca a profitat de evenimentul Consumer Electronics Show
(CES) din Las vegas si a lansat versiunea cu bijuterii si cea
eleganta a SmartWatch-urilor, sustinand ca sunt "pentru doamne".
Bijuteriile aplicate pe ceas sunt reprezentate de cristale
Swarovski, iar ambele au aplicate finisaje de
aur.
In mod traditional, ne-am
cam obisnuit ca ceasurile inteligente sa fie mai masculine in ceea
ce priveste stilul, fiind comercializate ca produse de moda
tehnologice. Astfel Huawei sustine ca aceste doua versiuni de
SmartWatch pe care le-a produs reusesc sa "imbratiseze cu adevarat
atat moda cat si tehnologia". Noile versiuni de ceasuri au
infatisari putin diferite, insa caracteristicile raman la
fel.
Huawei a reusit sa se faca
cunoscuta in ultimii doi ani de zile. Cu toate acestea, in cadrul
unui raport de afaceri ce a fost realizat la inceputul anului,
compania a declarat ca este cea de-a treia cea mai mare piata de
smartphone-uri din lume, aflandu-se imediat dupa gigantii Samsung
si Apple. In plus, Huawei a lansat si o noua versiune de
smartphone, Mate 8, care a fost prezentata si la evenimentul
CES.
Huawei Mate 8
Noul dispozitiv marca Huawei
are un ecran de 6 inch si o capacitate de a se alimenta foarte
rapid, ceea ce inseamna ca bateria poate fi incarcata complet in
numai 30 de minute - sustine Huawei, adaugand ca utilizarea in mod
normal a smartphone-ului ar putea face ca bateria acestuia sa aiba
o speranta de doua zile, cu o singura incarcare. De asemenea,
compania a mai declarat ca procesorul din interiorul telefonului
Mate 8 are o performanta cu 125% mai ridicata, grafica si
performantele de joc fiind mult mai bune.