În februarie, de la munte la mare, recitindu-l pe Hans Hartung
„Am mania să fotografiez totul, pentru că fotografia este cea de-a doua memorie a mea.
 Fixată pe peliculă, amintirea îşi reia întreaga ei forţă, întreaga ei acuitate,
 reînvie evenimentele.”
  „Am astfel o întreagă colecţie de albume pe care le privesc din când în când. 
 Fără ele, fără fotografiile pe care le conţin, ar fi dispărut din memoria mea
 atâtea lucruri, atâtea figuri.”
 [Hans Hartung, Autoportret, Editura Meridiane, Bucureşti, 1978, p.168]
„La toate acestea se adaugă atracţia ce-o avea asupra mea 
 acest enorm centru cultural care era Parisul...”
 [Hans Hartung, Autoportret, Editura Meridiane, Bucureşti, 1978, p.154]
 „Aceasta s-a făcut din întâmplare. 
 Nişte prieteni ne-au împrumutat vila lor de pe Coasta de Azur.
  O vilă care dădea direct pe plajă, plajă miraculos de goală şi pustie primăvara şi toamna, perioadele când ne duceam noi."
 "Anna-Eva şi cu mine mergeam să ne plimbăm în fiecare zi. 
 Privirea îmi era atrasă de pietre cu formele cele mai perfecte, rotunde sau ovale sau altfel.”
  [Hans Hartung, Autoportret, Editura Meridiane, Bucureşti, 1978, p.168]
„I se semnalase Dinei Vierny, fostul model şi prietena lui Maillol, că nişte falsuri ale statuilor lui Maillol urmau să fie expuse.
 Dina Vierny a scris în Statele Unite, pentru a cere explicaţii.
 Rău a făcut. Negustorii care expuneau au ameninţat-o cu proces pentru defăimare şi c-o să-i trimită avocatul lor.
 Din acuzatoare, risca să devină acuzată. Povestea s-a oprit aici şi sculpturile false au dispărut.”
 [Hans Hartung, Autoportret, Editura Meridiane, Bucureşti, 1978, p.174]
  La aeroport, înainte de plecare spre soare-răsare.