Conan PR, agenție independentă de comunicare, împlinește 14 ani de activitate în luna aprilie 2024. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR până la Retail sau FMCG, în 14 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii.
Retrospectiva anului 2023 și planuri pentru 2024
Conan PR a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 922.000 de euro și cu clienți noi în portofoliu precum Klarna, Jam Session Agency sau NOARK. Printre brandurile pentru care Conan PR este partenerul de comunicare din ultimii ani se numără și Uber, Zalando, Kiwi.com, FLIP, crama Liliac, Bridgestone, Lăptăria cu Caimac, Dino Parc Râșnov, Smartree sau UiPath Foundation.
Tot anul trecut, Conan s-a clasat pe locul 10 în Topul agențiilor de PR în cadrul BIZ PR Awards și a câștigat Silver Award for Excellence, la categoria ONG, pentru campania Sfertul de Poveste, realizată cu UiPat...