Lanțul de hoteluri Mercure, în plină expansiune în România, promovează conceptul Discover Local

Seria extinsă a ghidului “Discover Local” adaugă peste 50 de destinații cu noi experiențe inedite. București și Timișoara sunt prezentate în Discover Local. Lanțul de hoteluri Mercure, care numără în prezent 9 hoteluri în 7 orașe, va crește dinamic în următorii doi ani în România.

Vara aceasta, Mercure a lansat o nouă extensie a ghidurilor sale Discover Local, care oferă acum peste 50 de destinații populare din Europa, de la Belgrad (Serbia) la Oxford (Marea Britanie), de la Düsseldorf (Germania) la Tbilisi (Georgia), de la Haga (Olanda) la Almaty (Kazahstan) și multe altele.

Vincent Moskovtchenko, Vice President Marketing Manager Midscale Brands la Accor Europe North Africa, a declarat: “Hotelurile Mercure oferă mult mai mult decât un loc unde să înnoptezi – ele sunt o poartă către o destinație, o invitație caldă de a descoperi și explora împrejurimile, care creează o experiență captivantă pentru oaspeții noștri....