Propunerea „Hora” a agenției de publicitate FCB BUCHAREST a
fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii
Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului,
informează Ministerul Culturii și Identității Naționale (MCIN),
anunță Agerpres.
„Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este
cea a FCB BUCHAREST, denumită ‘Hora’. Aceasta s-a aflat pe primul
loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din
partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost
construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul
infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care
cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu,
sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere”, precizează
MCIN.
Identitatea vizuală câștigătoare a fost aleasă, în urma
concursului de idei lansat de MCIN, împreună cu Uniunea Agențiilor
de Publicitate din România și cu sprijinul International
Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul
Imaginii și al UNArte, la care au participat pro bono trei agenții,
respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New.
Potrivit MCIN, toate cele 13 propuneri sunt în continuare
disponibile la adresa http://centenar.cultura.ro/logo.
Din categoria:Politica