Lyoness - o alegere înţeleaptă
Un singur card pentru toate cumpărăturile
Este vorba despre Lyoness- Cashback & Shopping Points
SistemulLyoness
a fost iniţiat în 2003 de austriacul Hubert Freidlşi este profitabil,
fiindcă nu te costă nimic, nu depinzi de
nimeni, nu te înşală nimeni, nu rişti
nimic, nu ai şefi şi - cel mai important - ai numai de
câştigat, cu răbdare şi ceva activitate – într-un cuvânt este o
„afacere” nemţească.
La ora actualăLyoness funcţionează
în 47 de ţări din lumea întreagă, cu
peste 7 milioanede membri şi
peste 50.000 de parteneri comerciali.
În România sunt 460.000 de membri – în
creştere continuă.
Printre societăţile partenere, peste 1200 în
România, se află şi mari branduri comerciale
precum OMV, Petrom, Lukoil,
supermarketuri, magazine alimentare, de electronice,
de îmbrăcăminte, librării, cabinete medicale, farmacii etc.
OMV, Petrom şi Lukoil distribuie şi tichete valorice pt. cumpărare
carburanţi,
la care sistemul Lyoness se aplică la
fel.
Cum funcţionează!

La invitaţie/înscriere ţi se dă un
card asemănător cu cardurile de fidelitate de la farmacii şi alte
societăţi, card supranumit Cashback, adică, la cumpărături, ţi se
returnează 1%-5% din suma cheltuită, dar nu pe loc, ci
într-un cont personal, adică, la 43 de lei acumulaţi din procentele
obţinute, suma este virată - automat - în contul personal. Primul
avantaj major este că înlocuieşti mulţimea de
carduri - de la magazine, farmacii, IMM-uri etc. - cu
un singur card – valabil în România şi
oriunde în lume – pentru cumpărături în magazine, IMM-uri şi
online.
Îţi iei cardul, mergi la cumpărături
la un partener comercial Lyoness, cumperi, plăteşti complet,
dai cardul, acesta este citit de magazin/societate, se
înregistrează cheltuiala în SC şi Lyoness, care, săptămânal,
marţea, îţi virează banii în contul personal şi îţi contabilizează
punctele, Shoping Points.
1 (un) Shoping Point (SP) ţi se adună la 430 lei cheltuiţi şi are valoarea de 5-10 euro - ca reduceri la cumpărăturile din promoţiile şi ofertele partenerilor comerciali.
La 50 de ShopingPoints sari, automat, la o altă treaptă, mai avantajoasă, de plată şi acumulare de Shoping Points.
Asta doar la cumpărături personale, directe, fiindcă există şi câştiguri procentuale la „cumpărături indirecte” prin bonusul de recomandare. Iată cum: dacă recomanzi şi altora cardul/sistemul, îi inviţi în Lyoness, îi informezi, le dai card CashBack, ei fac la rândul lor cumpărături, primesc 1%-5% înapoi şi Shoping Points, iar tu primeşti 0,5% din valoarea cheltuită de ei.
Dacă ei invită mai departe prieteni şi cunoscuţi în sistem, primesc şi ei1% -5% din valoarea cumpărăturilor, iar tu, din nou, 0,5% din ele.
Vertical, la două niveluri sub tine, sistemul se opreşte.
1 (un) Shoping Point (SP) ţi se adună la 430 lei cheltuiţi şi are valoarea de 5-10 euro - ca reduceri la cumpărăturile din promoţiile şi ofertele partenerilor comerciali.
La 50 de ShopingPoints sari, automat, la o altă treaptă, mai avantajoasă, de plată şi acumulare de Shoping Points.
Asta doar la cumpărături personale, directe, fiindcă există şi câştiguri procentuale la „cumpărături indirecte” prin bonusul de recomandare. Iată cum: dacă recomanzi şi altora cardul/sistemul, îi inviţi în Lyoness, îi informezi, le dai card CashBack, ei fac la rândul lor cumpărături, primesc 1%-5% înapoi şi Shoping Points, iar tu primeşti 0,5% din valoarea cheltuită de ei.
Dacă ei invită mai departe prieteni şi cunoscuţi în sistem, primesc şi ei1% -5% din valoarea cumpărăturilor, iar tu, din nou, 0,5% din ele.
Vertical, la două niveluri sub tine, sistemul se opreşte.
În Lyconet, pentru
cei care cumpără online, profitul şi Shoping Points se
întind la nesfârşit, deci sunt niveluri - vertical, sub tine
- fără limită.
Important, în Lyoness, la cumpărăturile directe, cu cash, este să inviţi
– pe orizontală, în cele două niveluri – cât mai mulţi prieteni, cunoscuţi, rude, vecini etc.
Ei vor face – interesaţi - acelaşi lucru şi aşa mai departe.
Exemplu practic: să presupunem că invit şi înscriu 5 amici, ei cumpără, obţin 1%-5% din sume şi Shoping Points, iar tu 0,5 din valorile cumpărăturilor făcute de ei; la rândul lor, cei 5 amici invită câte 5 amici în sistem, aceştia cumpără, obţin 1%-5% valoare şi Shoping Points, iar invitaţii tăi - de pe primul nivel - obţin şi ei 0,5%din valori, iar tu, din nou 0,5% din valorile aduse de cei de pe nivelul doi.
Important, în Lyoness, la cumpărăturile directe, cu cash, este să inviţi
– pe orizontală, în cele două niveluri – cât mai mulţi prieteni, cunoscuţi, rude, vecini etc.
Ei vor face – interesaţi - acelaşi lucru şi aşa mai departe.
Exemplu practic: să presupunem că invit şi înscriu 5 amici, ei cumpără, obţin 1%-5% din sume şi Shoping Points, iar tu 0,5 din valorile cumpărăturilor făcute de ei; la rândul lor, cei 5 amici invită câte 5 amici în sistem, aceştia cumpără, obţin 1%-5% valoare şi Shoping Points, iar invitaţii tăi - de pe primul nivel - obţin şi ei 0,5%din valori, iar tu, din nou 0,5% din valorile aduse de cei de pe nivelul doi.

Cu cât mai mulţi amici/cunoscuţi inviţi şi înscrii, cu atât ai mai mulţi bani din procente şi puncte.
Un prudent - supicios -
va întreba: „de unde vin banii ăştia, dom’le, din
aer?!”
Nu vin din aer, sistemul este gândit nemţeşte şi este onest din orice punct de vedere.
Uite cum: la înscrierea unei societăţi comerciale – de unde vom face noi cumpărăturile – se încheie un contract între Lyoness şi SC prin care societatea plăteşte către Lyoness un procent de 4% - 6% din valoarea vânzărilor făcute de membrii Lyoness cu card CashBack.
Astfel SC-ul plăteşte 4%-6% către Lyoness, iar acesta împarte procentele către membrii Lyoness – ştiţi, acolo, la 1%-5% şi 0,5% – şi îşi opreşte şi Lyoness 1% din sumele obţinute, necesare pentru marketing. Astfel toată lumea iese în câştig.
Iată NUMAI câţiva parteneri comerciali afiliaţi
Nu vin din aer, sistemul este gândit nemţeşte şi este onest din orice punct de vedere.
Uite cum: la înscrierea unei societăţi comerciale – de unde vom face noi cumpărăturile – se încheie un contract între Lyoness şi SC prin care societatea plăteşte către Lyoness un procent de 4% - 6% din valoarea vânzărilor făcute de membrii Lyoness cu card CashBack.
Astfel SC-ul plăteşte 4%-6% către Lyoness, iar acesta împarte procentele către membrii Lyoness – ştiţi, acolo, la 1%-5% şi 0,5% – şi îşi opreşte şi Lyoness 1% din sumele obţinute, necesare pentru marketing. Astfel toată lumea iese în câştig.
Iată NUMAI câţiva parteneri comerciali afiliaţi

Un cârcotaş -
suspicios - va întreba: „da’ SC-ul ce
câştigă?!”
Păi, câştigă - motivant!!! În primul rând îi cresc vânzările prin cumpărăturile membrilor Lyoness, majoritatea membrilor sunt astfel fidelizaţi, din interes, în plus SC-ului i se face astfel publicitate, prin membrii Lyoness şi prin siglele adăugate pe pliantele Lyoness, pe carduri specifice şi pe Net.
În al doilea rând, SC-ul împarte, la rândul lui, carduri personalizate clienţilor, fidelizându-i, clienţi care aduc procente din vânzări - inclusiv societăţii.
SC-ul plăteşte către Lyoness numaidacă se cumpără şi la cât se cumpără de la el.
Marele avantaj al SC este că dacă plătea publicitate în mod normal, prin mass-media (de exemplu) îl costa MULT mai mult şi nu era sigur că are efect asupra creşterii vânzărilor şi fidelizării clienţilor. Este logică şi afacere nemţească, nu-i aşa?!
Păi, câştigă - motivant!!! În primul rând îi cresc vânzările prin cumpărăturile membrilor Lyoness, majoritatea membrilor sunt astfel fidelizaţi, din interes, în plus SC-ului i se face astfel publicitate, prin membrii Lyoness şi prin siglele adăugate pe pliantele Lyoness, pe carduri specifice şi pe Net.
În al doilea rând, SC-ul împarte, la rândul lui, carduri personalizate clienţilor, fidelizându-i, clienţi care aduc procente din vânzări - inclusiv societăţii.
SC-ul plăteşte către Lyoness numaidacă se cumpără şi la cât se cumpără de la el.
Marele avantaj al SC este că dacă plătea publicitate în mod normal, prin mass-media (de exemplu) îl costa MULT mai mult şi nu era sigur că are efect asupra creşterii vânzărilor şi fidelizării clienţilor. Este logică şi afacere nemţească, nu-i aşa?!
**************************************************************
Ei, pe asta – adică logică – şi pe
calcul prudent şi meticulosne-am bazat şi noi când am ales
Lyoness. Eu m-am înscris în sistem şi am luat
cardul CashBack.
Ce zici, te bagi?! Este evident că
merită, nu pierzi nimic!
Dacă DA, anunţă-mă şi te înscriu!
Tel.0737/945300;mail -[email protected]
Dacă DA, anunţă-mă şi te înscriu!
Tel.0737/945300;mail -[email protected]