MS: Campanie media pe vaccinare, supervizată de UE

  • Postat în Fapt divers
  • la 10-03-2023 10:52
  • 156 vizualizări
MS: Campanie media pe vaccinare, supervizată de UE
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Octavpelin'sWeblog

MS: Campanie media pe vaccinare, supervizată de UE

Ministerul Sănătății a pus în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) un contract de 6,2 milioane lei pentru derularea în media și social media de campanii de conștientizare de către populație a avantajelor vaccinării.
Campania se va derula timp de șase luni de la semnarea contractului și vizează creație și difuzare de mesaj în vederea conștientizării populației, în principal a grupurilor mai reticente, cu privire la avantajele pentru sănătate pe care vaccinarea o are împotriva mai multor tipuri de boli SEAP.
Iată obiectivele MS, conform caietului de sarcini:
„1. Comunicarea eficientă a mesajului de utilitate publică a vaccinării în rândul populației generale, cu focus special pe grupurile țintă mai reticente la vaccinare, acest lucru trebuie măsurat prin indicatori specifici de media, iar expunerea media sa fie cel putin 50% în prime time (interval măsurat la televiziune 18 – 24). Acest lucru trebuie măsurat prin indicatori specifici de media – OTS (Oportunity to see) pentru TV si proporțional pentru celelalte.
2. Creșterea nivelului de conștientizare al faptului că vaccinarea înseamnă sănătate și abordare preventivă a unor boli periculoase (gripă, difterie, tetanos, tuse convulsivă, rujeolă (pojar), oreion, rubeolă (pojărel), boală meningococică, boală pneumococică invazivă și poliomielită). Spre exemplu, în fiecare an, vaccinarea previne îmbolnăvirea cu rujeolă a 2,7 milioane de oameni din lume, îmbolnăvirea cu tuse convulsivă a unui milion de persoane și îmbolnăvirea cu tetanos a 2 milioane de sugari.
3. Penetrarea mesajului prin strategia de media propusă de ofertant/agentie a minimum 70% din grupul țintă general (populatie peste 18 ani, național) cu mesajul principal al campaniei dupa cum urmează:
– minimum 70% din grupul țintă general să vadă mesajul campaniei de cel puțin 3 ori
4. Penetrarea mesajului prin strategia media propusa de ofertant/agentie a minimum 70% din grupul țintă vulnerabil (oameni mai reticenți la vaccinare – și definirea cât mai exactă a acestor grupuri vulnerabile) cu mesajul principal și eventual tacticizat al campaniei după cum urmează:
– minimum 70% din grupul țintă vulnerabil să vadă mesajul campaniei de cel puțin 3 ori
5. Vizibilitate ridicată a campaniei – cuantificată în număr puncte de audiență, Reach 1+ , Reach 3+ si OTS
În ceea ce priveşte impactul campaniei, estimăm că promovarea la televizor, la radio dar şi prin mijloace online vor asigura un impact semnificativ al campaniei la nivel naţional, prestatorul va face monitorizarea modului de difuzare a spoturilor pe posturi naţionale de televiziune şi radio”.
Firma care va câștiga contractul va trebui să asigure servicii de consultanță și marketing, strategie de comunicare, servicii de organizare evenimente, servicii de PR, servicii de branding, servicii de creație, producție și media pentru campania de conștientizare a proiectului.
Ofertele se deschid în 18 aprilie, departajarea lor se face în funcție de preț, identificarea cotrectă a grupurilor țintă, strategia de media propusă și experiența echipei de proiect.
Finanțarea este asigurată prin programul european ROVAC cod SIPOCA 708. Conform contractului de finanțare, Prestatorul – agenția de publicitate are obligația de a prezenta toate informațiile / documentele solicitate de către persoanele autorizate și / sau organismelor cu atribuții de verificare, control și audit, al serviciilor Comisiei Europene, al Curții Europene, al Curții Europene de Conturi, al reprezentanților serviciului specializat al Comisiei Europene.
http://cotidianul.ro/

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente