Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente. În plus, în următoarele două săptămâni, anunță reduceri de până la 30% la produse selectate din această categorie. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin și Optimeal.
Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție.
„Clienții noștri sunt mari iubitori de animale, așa că era naturală dezvoltarea acestei categorii. Ne-am uitat la obiceiurile de consum, am discutat cu clienții și am realizat că produsele dedicate animalelor de companie fac parte din coșul săptămânal, astfel că întreaga categorie depășește astăzi 500 de produse”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.
Cel mai cumpărat produs din...