Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniul turismului că și-a propus să schimbe brandul turistic al României. Acesta ar vrea să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru că ar fi un brand care ne-ar reprezenta mult mai bine., potrivit Profit.ro.
Reprezentanții mediului de afaceri au încercat să-l convingă însă pe Mircea Dobre că nu este o idee foarte bună. Asocierea dintre Miorița și turismul românesc ar fi o idee neinspirată, spun turoperatorii.
Miorița este o legendă tristă, pesimistă, cu trei români care se omoară între ei, iar oaia în sine e percepută ca un animal stupid și supus, afirmă aceştia.
Avem alte priorități, trebuie să umblăm la content
„S-a discutat tema asta, s-a pus pe masă și a părut că ministrul vorbește serios. Eu am zis că în momentul de față avem un brand, și că acum avem alte priorități decât să umblăm la brand. Eu cred că trebuie să umblăm la content, la ce-i în spatele brandului, nu la imaginea respectivă”, a declarat Dragoș Anastasiu, proprietarul Eurolines, unul dintre cele mai mari grupuri de turism din România.
Nicu Rădulescu, președintele Organizației Patronatelor din Turismul Balnear, spune la rândul său ministrul nu s-a consultat cu nimeni.
„Într-adevăr, ne-a anunțat că vrea să facă această chestiune și nu s-a consultat cu noi pe tema ei. Dânsul are un stil personal arogant în care nu se mai consultă cu nimeni. Ne-a informat că o să schimbe această chestiune, iar noi ne-am obișnuit cu acest stil. Eu cred că dacă nu lucrăm împreună, nu facem nimic”, a afirmat Rădulescu.
Din categoria:Politica