Noul logo al staţiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deşi poate fi descărcat cu câţiva euro de pe internet

  • Postat în Fapt divers
  • la 15-07-2023 08:36
  • 125 vizualizări
Noul logo al staţiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deşi poate fi descărcat cu câţiva euro de pe internet
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Octavpelin'sWeblog

Noul logo al staţiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deşi este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câţiva euro de pe internet. Primăria şi firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” şi ”fără criterii de exclusivitate”. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaşte că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicaţiei locale dobrogealive.ro.

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa, înfiinţată de administraţia locală împreună cu alte trei asociaţii din Horeca şi condusă de George Măndilă, unul din consilierii şi apropiaţii primarului Vergil Chiţac (PNL), a anunţat, vineri, că staţiunea Mamaia are un nou logo.

Achiziţia a costat puţin peste 16.000 de euro (fără TVA) şi a fost atribuită direct societăţii Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deţinută de Maria Emanuela Huruială şi Antreprevision Hub (Mariana Ruscan şi Radu Lupaş Călin).
Articole relaționate

Centrul pentru pregătirea piloților de F-16 va fi realizat la Fetești
55 de minute în urmă
Românii au lucrat până pe 19 iunie doar pentru a-şi plăti taxele. Povara taxelor: din 100 de lei, doar 53,7 lei le rămân în buzunar după plata dărilor
58 de minute în urmă

Logo-ul cumpărat şi prezentat de primărie este, de fapt, o machetă vectorială care poate fi cumpărată de pe diferite site-uri de specialitate, unul dintre ele fiind freepik.com, şi asupra căreia se pot face intervenţii. Aşa se face că logo-ul nu este original, special conceput pentru staţiunea Mamaia, ci este deja folosit pentru promovarea mai multor locuri sau business-uri, unul dintre ele fiind un dezvoltator imobiliar de lux din Costa Rica.

Referitor la situaţia semnalată, Primăria Constanţa a transmis că deţine licenţă de utilizare a logo-ului (n.red. – orice utilizator are posibilitatea să folosească o imagine pe care o cumpără de pe site-urile de profil). Practic asistăm la un jaf de 16 mii de euro marca Virgil Chițac.

https://60m/ro/

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente