Noul logo al staţiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deşi este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câţiva euro de pe internet. Primăria şi firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” şi ”fără criterii de exclusivitate”. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaşte că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicaţiei locale dobrogealive.ro.
Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa, înfiinţată de administraţia locală împreună cu alte trei asociaţii din Horeca şi condusă de George Măndilă, unul din consilierii şi apropiaţii primarului Vergil Chiţac (PNL), a anunţat, vineri, că staţiunea Mamaia are un nou logo.
Achiziţia a costat puţin peste 16.000 de euro (fără TVA) şi a fost atribuită direct societăţii Blue Sky Advertising, din Clu...