Mereu a fost vorba de a fi observati. Oamenii se imbraca ingrijit sau fac ceva bizar pentru a fi observati sau pentru a se afirma. Trebuie sa fim in varf, in linia intai pentru a avansa in viata sau in afaceri. Acum, mai mult ca niciodata, World Wide Web-ul functioneaza pe aceleasi principii.
Avand in vedere competitia acerba dintre website-uri, site-uri cu articole si cele de e-commerce elementul care aduce succesul unuia fata de celelalte este pozitia pe care un website o are in motoarele de cautare. Cu cat e mai sus, cu atat se va bucura de un trafic mai mare si de mai multe accesari. Pentru a castiga o pozitie mai buna, website-urile folosesc strategia optimizarii SEO si au continut bogat in cuvinte cheie.
Nu este suficienta folosirea repetata a cuvintelor respective, ci trebuie sa stiti care cuvinte cheie sunt relevante website-ului sau paginii dumneavoastra. Odata ce ati compus o lista principala, asigurati-va ca:
- Toate cuvintele cheie din eticheta(Tag) sunt potrivite continutului. Asigurati-va ca meta-tag-ul are in jur de 900 de caractere sau 25 de cuvinte.
- Asigurati-va ca densitatea cuvintelor cheie este de 3-10%. De asemenea, evitati sa folositi acelasi cuvant de mai multe ori intr-o singura propozitie. Verificati validatorii de cuvinte cheie pentru a stabili procentajul exact al densitatii.
- Incercati sa maximizati folosirea cuvintelor in prima jumatate a paginii. Multe din motoarele de cautare nu trec de 25-50% din pagina.
- Fiti isteti si folositi diferite variatii ale cuvintelor, precum si forme de plural.
Faceti inca in pas inainte si utilizati o aplicatie de verificare a densitatii cuvintelor cheie. Acestea sunt sisteme automate care vor analiza continutul web si vor scoate in evitenta cuvintele care sunt folosite in densitate mai mare de cea indicata. Aceste sisteme va vor permite sa va perfectionati paginile si va vor oferi o imagine asupra elementelor analizate de motoarele de cautare.
O aplicatie de analiza a densitatii cuvintelor cheie de tip Cloud (http://www.webconfs.com/keyword-density-checker.php) poate fi folosita pentru a analiza in mod efficient URL-urile selectate in vederea stabilirii densitatii cuvintelor si a indepartarii elementelor care pot ingreuna sarcina motoarelor de cautare. Aceasta unealta poate fi adaugata site-ului dumneavoastra pentru a indeplini un rol vital in optimizarea SEO.
Totul sta in abilitatea de a afla cum sa strangeti audienta si clienti, iar o aplicatie de verificare a densitatii cuvintelor cheie standard sau de tip Cloud va poate ajuta sa treceti de multe obstacole. Regulile de aur ale SEO sunt: densitatea cuvintelor cheie, frecventa acestora, evidentierea si proximitatea lor.
Regula de baza este ca mereu trebuie sa stiti “care sunt cuvintele cheie pe care potentialii dumneavoastra clienti e probabil sa le foloseasca”. Cuvintele cheie nu trebuie sa fie aleatorii, ci relevante domeniului dumneavoastra de activitate. Cheia este sa echilibrati numarul cuvintelor astfel incat sa nu fie nici prea multe si nici prea putine. Prea multe va pot elimina site-ul din motorul de cautare, iar prea putine inseamna ca acesta va obtine o pozitie joasa in lista, iar site-ul va trece neobservat.
Deci, ramanand la planul si obiectivul dumneavoastra de marketing, dedicati un moment modului in care este structurat si compus continutul site-ului. Faceti continutul sa fie relevant, cautati cele mai importante cuvinte care vor fi folosite pentru a gasi ceea ce site-ul dumneavoastra are de oferit (intrati in pielea utilizatorului) si create continut folosind regulile si sfaturile mentionate mai sus.
Daca mergeti pe drumul bun, World Wide Web-ul va fi al dumneavoastra.