Cetatea Oradea devine și în acest an centrul sărbătorilor pascale, găzduind o nouă ediție a îndrăgitului Târg de Paști. Evenimentul, organizat de Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (Visit Oradea) în colaborare cu Primăria Municipiului Oradea, va avea loc în perioada 11-21 aprilie 2025.
Comercianții interesați să participe sunt invitați să-și depună solicitările online, în intervalul 10-30 martie, pe platforma oficială www.targuldepastioradea.ro. Evenimentul se adresează producătorilor de bunătăți tradiționale, meșterilor populari, artizanilor de suveniruri, comercianților de articole pascale și operatorilor de food truck-uri.
Sunt disponibile următoarele amplasamente:
- 10 căsuțe pentru comercianți din domeniul alimentar și non-alimentar;
- 14 spații pentru food truck-uri;
- 3 amplasamente pentru specialty coffee;
- 2 locuri dedicate cozonacului secuiesc;
- 3 amplasamente tip bar;
- 12 spații pentru atracții tematice.
Cum se desfășoară procesul de înscriere?
- Etapa I – Depunerea online a solicitărilor de participare prin completarea formularului disponibil pe site-ul evenimentului.
- Etapa II – Organizatorii vor centraliza solicitările și vor verifica îndeplinirea condițiilor menționate în regulamentul oficial. Comercianții care nu respectă integral cerințele regulamentului vor fi declarați necalificați.
- Etapa III – Alocarea spațiilor se va face prin selecția pozițiilor specifice, clasificate pe categorii de produse. În cazul în care mai mulți comercianți solicită aceeași poziție, se va organiza o licitație cu strigare.
- Etapa IV – Instalarea și montajul amplasamentelor.
- Etapa V – Desfășurarea Târgului: 10-21 aprilie 2025.
- Etapa VI – Demontarea și curățenia spațiului ocupat.
Târgul de Paști din Cetatea Oradea își propune să aducă comunității locale și turiștilor o atmosferă autentică și plină de tradiții, oferind produse variate, activități tematice și momente festive specifice perioadei sărbătorilor pascale.