Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, brandul de bere italian super-premium din portofoliul Ursus Breweries, parte din Asahi Europe & International, a anunțat astăzi un parteneriat multianual cu Charles Leclerc, un icon mondial al sporturilor cu motor și de lifestyle. În calitate de ambasador global, primul pentru brandul Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, Charles Leclerc va fi imaginea noii campanii „De la 0.0% la 100%”, care sărbătorește gustul distinctiv al berii super-premium și etosul brandului „trăiește fiecare moment”.
Paolo Lanzarotti, Chief Executive Officer Asahi Europe & International a declarat: „Suntem incredibil de mândri să lansăm astăzi noul nostru parteneriat global cu Charles Leclerc. În calitate de pilot îndrăgit al echipei Scuderia Ferrari HP și un simbol cultural al unui stil de viață relaxat, Charles este partenerul ideal pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool și suntem încântați să îi urăm bun venit în fa...