Piața de lux pre-owned crește an de an la nivel internațional, spun cei de la CreditAmanet

CreditAmanet, principalul retailer de produse de lux pre-owned de pe piața românească, continuă, în 2024, extinderea operațiunilor pe piața internațională prin această divizie de business, care a cunoscut o creștere constantă în ultimii ani. Tendința de pe piața autohtonă de profil reflectă ceea ce se întâmplă la nivel internațional, după cum spune Cosmin Popovici, CEO-ul CreditAmanet: „Piața de lux pre-owned crește an de an la nivel internațional, parametri în care ne încadrăm și pe piața internă.

Propriu-zis, valoarea ei s-a dublat în ultimii patru ani. Această tendință se datorează unei popularități tot mai mari a produselor de lux-pre-owned, dar și unei schimbări a comportamentului de consum al clienților, în special cei tineri. Aceștia sunt mai conștienți de impactul pe care-l au asupra mediului alegerile pe care le fac și doresc să opteze pentru alternative mai sustenabile. O altă caracteristică a cumpărătorilor d...