
Se pare ca jucariile
„Frozen” sunt cea mai ravnita dorinta aflata pe listele fetitelor
cuminti din intreaga lume. Si nu o spunem noi, ci sindajele
efectuate la nivel national in mai multe tari, inclusiv in America.
Este pentru prima data cand celebra papusa Barbie este detronata de
pe prima pozitie in topul preferintelor micilor printese.
Aproximativ 20 la suta dintre parinti au de
gand sa cumpere cadouri „inghetate” pentru fiicele lor, Barbie
fiind aleasa in acest an de 17 la suta dintre parinti, dupa ce a
pastrat fruntea topului de jucarii timp de 11 ani de-a lungul
istoriei. De cealalta parte, jucariile Lego au fost cea mai
populara alegere pentru parintii de baieti, cu
14 la suta dintre cumparatori optand pentru
ele.
Rezultatele marcheaza un alt si mare pas
inapoi pentru celebrul producator Mattel, care a pierdut teren si
la alte marci de papusi in afara de Barbie si a atras critici
pentru proportiile corporale nerealiste ale produselor
sale.
Vanzarile la nivel mondial pentru Barbie au
scazut cu 21 la suta in ultimul trimestru. In acelasi timp,
popularitatea tinutelor de Halloween cu tema „Frozen” a amplificat
vizibilitatea brand-ului. Barbie a fost jucaria preferata a
fetitelor pentru mai mult de un deceniu, dar nu este de mirare ca
fetele de top de la Disney au preluat conducerea, copiii avandu-le
proaspat in minte.