Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 ianuarie 2024, Profi, lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate din România, deținut de către compania Ahold Delhaize, a ocupat prima poziție în ceea ce privește numărul de spoturi difuzate, cât și volumul investițiilor în publicitate. Kaufland s-a plasat pe locul doi, iar Carrefour pe poziția a treia pe podium.
Profi, lider în cheltuielile de publicitate, a alocat un buget la rate card de 16,19 milioane de euro și a difuzat nu mai puțin de 16.798 de reclame. Brandul a obținut cea mai mare expunere pe canalul B1TV, unde au fost transmise 1.720 de spoturi publicitare, urmat de ZU TV, care a difuzat 1.469 de reclame. Profi nu a avut prezență în media tradițională, preferând ca principal mediu de difuzare presa televizată.
Kaufland s-a clasat pe locul doi în topul celor mai active branduri în ianuarie, având 10.902 spoturi publicitare și un buget alocat d...