Programul Litoralul pentru toți – percepția românilor și intenția de achiziție oferte turistice

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii atât despre percepțiile românilor referitoare la programul “Litoralul pentru toți”, cât și despre intențiile acestora de a-și programa vacanțe pe litoralul Mării Negre la prețuri accesibile, începând cu 1 Septembrie.

Programul "Litoralul pentru toți" promite reduceri de până la 70% la cazări, însă doar 1 din 4 români alege să profite de aceste oferte. Cele mai populare destinații de litoral în extrasezon sunt Mamaia (36%), Eforie Nord (32%), Costinești (26%) și Vama Veche (20%). Principalele bariere cu care se confruntă românii în a ajunge la mare în extrasezon sunt lipsa fondurilor (52%), preferința pentru alte destinații (38%), lipsa timpului (28%) sau începerea școlii (23%).

1 din 4 români intenționează să ajungă la mare o dată cu începerea programului “Litoralul pentru toți”

Conform rezultatelor celui mai re...