Raspuns rapid al lantului Lidl la o sesizare a unei cliente
Raspuns rapid al lantului Lidl la o sesizare a unei cliente
Referitor la articolul publicat anterior, „Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii”, iată ce raspuns a primit doamna care a făcut sesizarea în data de 27.12. 2017. Ete chiar o premieră a celor de la Lidl.
Raspuns rapid al lantului Lidl la o sesizare a unei cliente
Stimata D-na S…….
Ne cerem scuze pentru modul in care ați fost tratat de către agentul de paza ce deserveste unitatea noastra din Str. Banu Maracine, 6, Arad.
Pentru a evita astfel de situatii pe viitor, sesizarea dumneavoastra a fost transmisa catre reprezentantul firmei de paza, care ne-a comunicat faptul ca agentul respectiv era nou angajat si nu a procedat confom instruirii facute.
De asemenea, ni s-a transmis faptul ca din cauza comportamentului avut, agentului de paza in cauza i s-au incetat raporturile de munca. Orice situatie care nu corespunde standardelor pe care ni le propunem este investigata si solutionata in mod corespunzator, motiv pentru care, masurile implementate au drept scop evitarea cazurilor asemanatoare.
Stimata D-na S……, in speranta ca am raspuns tuturor aspectelor sesizate de dumneavoastra, va asiguram in incheiere de intreaga noastra consideratie.
Echipa Lidl va sta permanent la dispozitie!
Ramona V…….
Relatii clienti Lidl va ureaza Sarbatori fericite!
Tel: 0800 896 622
Sat Nedelea, Comuna Aricestii Rahtivani DN 72,
Crangul lui Bot, Km 73+810
107025 Prahova
RO 22891860 J29/3212/2007
www.lidl.ro